Lediga tjänster

Se våra lediga tjänster nedan.

 

Handläggare Stockholm Parkerings kundservice

Stockholm Parkering ägs av Stockholms stad och har en viktig roll i Stockholms stads samlade trafik- och parkeringspolitik. Bolagets affärsidé är att bygga nya parkeringsanläggningar och nyttja de befintliga så väl som möjligt. Vi skapar utrymme för Stockholm att växa.

Bolaget ansvarar för ca 245 garage/p-hus, och ca 1 360 ytparkeringar, totalt över 61 500 parkeringsplatser. Bolaget är idag en av de som äger flest laddstationer för elbilar, ca 7800 ladduttag. Bolaget har även Sveriges mest ambitiösa mål avseende laddinfrastruktur där 100% av parkeringsplatserna som bolaget äger skall förses med laddning och för anläggningar som bolaget själva inte äger skall det ske en kraftig utbyggnad.

Kundservice söker timvikarie. Som vikarierande handläggare önskar vi att du kan jobba under sommaren samt vid behov enligt överenskommelse.

På kundservice arbetar 11 kunniga och serviceinriktade medarbetare som tillsammans med en kundservicechef stöttar och hjälper varandra i alla frågor. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp med arbetsglädje och ett äkta engagemang för att ge en god service till Stockholms stads medborgare och deras behov av parkeringslösningar.

Din roll

I rollen som handläggare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hyra ut parkeringsplatser. Utöver detta ingår det att besvara allmänhetens frågor om parkering via telefon, mail och brev. Arbetsuppgifterna kan komma att anpassas och variera över tid. Arbetstiderna är fasta.

Inom vår kundservice arbetar vi ständigt med att göra upplevelsen för våra kunder enklare och bättre. Vi lyssnar till våra kunders återkoppling och använder den för att ständigt utveckla våra system och processer. Digitalisering och tillgänglighet är en kontinuerlig del av vår verksamhet. Vi har ett nära samarbete med andra funktioner och avdelningar inom Stockholm Parkering.

Vi erbjuder en stor variation av arbetsuppgifter där kunden alltid är i centrum och söker nu dig som gillar att arbeta tillsammans med andra, är kundfokuserad, organiserad och engagerad.

Arbetsuppgifter:

  • Uthyrning av parkeringsplatser inkl. bland annat nyckelhantering och avtal.

  • Besvara allmänna frågor gällande våra anläggningar via telefon, mail och brev.

  • Ärendehantering, i samarbete även med andra funktioner inom Stockholm Parkering.

  • Ta emot besökare i vår reception.

Vi söker dig som har 

  • Lägst gymnasieexamen

  • Erfarenhet av servicearbete och kundservice (både via mail och telefon)

  • God datorvana, gärna av CRM

  • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift mycket bra

Som person har du

  • Service och resultatinriktad

  • Lösningsorienterad

  • Positiv och engagerad med god kommunikativ förmåga

  • Flexibel och stresstålig

Anställningsform
Tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning.

Anställningens omfattning
Heltid

Tillträde
Tillträde efter överenskommelse, intervjuer kommer att ske löpande.

Löneform
Månadslön

Ort
Stockholm, Globen

Kontakt

Melina Åberg, Kundservicechef
melina.aberg@stockholmparkering.se

Daniel Norberg, Facklig ombudsman, Vision,
08-772 96 52 daniel.norberg@stockholmparkering.se

Sista ansökningsdag 2024-05-12

 

Sök jobbet (extern länk)