Kundservice
Här hittar du oss
Stockholm Parkerings Kundservice finns i Palmfelt Center på Palmfeltsvägen 5, Johanneshov.
På entréplan passerar du den stora trappan rakt fram och tar hissen i mitten av gången till våning 7. Följ skyltningen.
E-post
Det går alltid bra att kontakta oss via e-post: kundservice@stockholmparkering.se
Öppettider i receptionen
Måndag – Torsdag kl. 08.30 – 16.00
Fredag kl. 08.30 – 15.30
Dag innan en röd dag som infaller en vardag har samma öppettider som en fredag.
Öppettider kundservice telefon
Måndag – Torsdag kl. 08.30 – 16.00
Fredag kl. 08.30 – 15.30
Telefonnummer: 08-772 96 00
Dag innan en röd dag som infaller en vardag har samma öppettider som en fredag.
Jourtelefon
Telefonnummer: 08-772 96 00
Vid akuta ärenden efter kontorstid kopplas ni till vår jour.
Mina sidor
Som befintlig kund till Stockholm Parkering har du möjlighet att administrera många av dina egna ärenden från Mina Sidor. Här kan du bland annat se dina fakturor, beställa nycklar och säga upp din parkeringsplats.
Göra felanmälan
Upplever du ett fel i någon av våra anläggningar kan du felanmäla detta direkt via knappen Kundservice nere i sidans högra hörn och välj felanmälan. Det går också bra att ringa till oss dygnet runt.
Begära ut allmänna handlingar
Önskar du att begära ut allmänna handlingar eller har frågor kring allmänna handlingar så är du välkommen att kontakta oss på: kundservice@stockholmparkering.se
Märk gärna mailet med Allmänna handlingar för skyndsam hantering av ditt ärende.
Överklaga en kontrollavgift
Har du fått en kontrollavgift som du anser är felaktig? En överklagan görs enklast här på webbplatsen. Läs mer om hur du överklagar en kontrollavgift.